مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 مرداد 1402 ساعت 00:452023-07-31سياسي

آب شرب 13 روستای کبودراهنگ آلودگی میکروبی دارد/لزوم تقویت کلرزنی


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری کبودراهنگ گفت: آب شرب 13 روستای شهرستان با آلودگی میکروبی مواجه بوده که سبب افزایش تب مالت شده است و باید با افزایش کلرزنی تا 48 ساعت آینده این آلودگی رفع شود.

- ایسنا/همدان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری کبودراهنگ گفت: آب شرب 13 روستای شهرستان با آلودگی میکروبی مواجه بوده که سبب افزایش تب مالت شده است و باید با افزایش کلرزنی تا 48 ساعت آینده این آلودگی رفع شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی فرمانداری کبودراهنگ، مهدی سعادتمند دوشنبه 9 مردادماه در جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان کبودراهنگ، اظهار کرد: با توجه به قطعی های مکرر برق در برخی روستاها کلرزنی آب شرب روستایی مناسب انجام نمی گیرد و باعث آلودگی میکروبی در آب شرب روستایی می شود.

وی با اشاره به وجود بیماری تب مالت در شهرستان تصریح کرد: در فصل تابستان با افزایش تب مالت در شهرستان مواجه هستیم و طبق آمار میزان مبتلایان به تب مالت در شهرستان بالاست و رتبه نخست استان را داریم و در بخش گل تپه آمار مبتلایان بیشتر است.

سعادتمند گفت: برای جلوگیری از بیماری تب مالت به ویژه در روستاهای با آمار بالا اطلاع رسانی از طریق کارگاه های آموزشی و فضای حقیقی و مجازی ضرورت دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آب شرب 13 روستای کبودراهنگ آلودگی میکروبی دارد/لزوم تقویت کلرزنی

آب شرب 13 روستای کبودراهنگ آلودگی میکروبی دارد/لزوم تقویت کلرزنی