مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 مرداد 1402 ساعت 12:352023-08-05دانش

شاید بتوان وجود بیگانگان را تا کمتر از یک ماه آینده ثابت کرد!


فیزیکدان برجسته «دانشگاه هاروارد» به همراهی گروهی از دانشمندان شامل «امیر سراج» اخترفیزیک دان ایرانی سعی دارد وجود بیگانگان را تا کمتر از یک ماه آینده ثابت کند.

- شاید بتوان وجود بیگانگان را تا کمتر از یک ماه آینده ثابت کرد! فیزیکدان برجسته دانشگاه هاروارد به همراهی گروهی از دانشمندان شامل امیر سراج اخترفیزیک دان ایرانی سعی دارد وجود بیگانگان را تا کمتر از یک ماه آینده ثابت کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از دیلی میل، آوی لوب (Avi Loeb) استاد فیزیک دانشگاه هاروارد باور دارد که اثبات علمی وجود حیات فرازمینی هوشمند ممکن است در کمتر از یک ماه آینده به دست بیاید.

به گفته لوب، قطعات فلزی ریز به دست آمده از محل سقوط یک بشقاب پرنده شبیه به شهاب سنگ که در سال 2014 به اقیانوس آرام سقوط کرد، به اندازه ای محکم بودند که می توانستند یک آلیاژ مصنوعی باشند.

لوب که سرپرست تلاش های صورت گرفته برای لایروبی و بیرون کشیدن قطعات از سواحل جزیره مانوس در ژوئن امسال بود، گفت: احتمال دارد که این یک فضاپیما باشد.

لوب که مدیریت مؤسسه تئوری و محاسبات را در مرکز اخترفیزیک هاروارد اسمیتسونین (CFA) بر عهده دارد، گفت که نتایج بررسی های صورت گرفته در ماه جاری قطعا می تواند نخستین تماس بشر با موجودات فضایی را آشکار کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شاید بتوان وجود بیگانگان را تا کمتر از یک ماه آینده ثابت کرد!

شاید بتوان وجود بیگانگان را تا کمتر از یک ماه آینده ثابت کرد!