مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 مرداد 1402 ساعت 10:152023-07-31اقتصادي

سرمایه گذاری 44 میلیارد ریالی مخابرات در مرز باشماق مریوان


به منظور ارتقای زیرساخت های مخابراتی و کیفیت ارائه خدمات باکیفیت به مردم و زائرین اربعین، بیش از 44 میلیارد ریال در مرز باشماق مریوان سرمایه گذاری شده است.

- ایسنا/کردستان مدیر مخابرات منطقه کردستان گفت: به منظور ارتقای زیرساخت های مخابراتی و کیفیت ارائه خدمات باکیفیت به مردم و زائرین اربعین، بیش از 44 میلیارد ریال در مرز باشماق مریوان سرمایه گذاری شده است.

آزاد حکمت در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: اقدامات قابل توجهی در راستای تقویت و ارتقای زیرساخت ها و سطح کیفی خدمات مخابراتی قابل ارائه به مشتریان به ویژه زائران اربعین که از گیت مرز باشماق مریوان تردد خواهند کرد، انجام شده است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان افزود: حذف کانکس و ایجاد ساختمان جدید برای مرکز مخابرات باشماق با سرمایه گذاری 20 میلیارد ریال انجام شد.

وی تصریح کرد: در حوزه شبکه و سیستم های مخابراتی تجهیزات لازم با سرمایه گذاری پنج میلیارد و 500 میلیون ریال نصب و راه اندازی شده است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان عنوان کرد: در حوزه سیستم های انتقال نیز با تامین تجهیزات فنی و سرمایه گذاری 9 میلیارد و 100میلیون ریال، تعویض سوییچ و تقویت لینک های ارتباطی محقق شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمایه گذاری 44 میلیارد ریالی مخابرات در مرز باشماق مریوان

سرمایه گذاری 44 میلیارد ریالی مخابرات در مرز باشماق مریوان