مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 10:002023-08-16سياسي

فرماندهان واحدهای دانش آموزی با الگو گیری از شهدا فعالیت کنند


فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: فرماندهان واحدهای دانش آموزی باید با الگو گیری از شهدا در میدان جهاد تبیین همچون حضرت زینب سلام الله علیها فعالیت کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، محسن کریمی صبح امروز در اختتامیه طرح  یاوران ولایت در جمع 500 فرمانده دختر واحد بسیج دانش آموزی در اردوگاه تربیتی امیرکبیر شازند اظهار کرد: حجاب ستون عفت و پاکدامنی است و اگر دشمن موفق به گرفتن حجاب از جامعه شود، چیزی از دین باقی نمی ماند چرا که به فرموده حضرت رسول صلوات الله علیه حیا تمام دین است.

وی با اشاره به وصایای شهدای دفاع مقدس بیان کرد: شهدا در وصیت نامه های خود چادر  دختران و زنان را به همانند شمشیر امام حسین علیه السلام و سلاح شهدای جنگ تحمیلی بُرّنده و ارزشمند معرفی و بر حفظ آن تاکید داشتند، پس زنان و دختران مسلمان باید قدر این گوهر را بدانند.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با اشاره به ماه محرم و فرا رسیدن اربعین حسینی گفت: شور و شعور حسینی دو بال واقعه عاشوراست که شور آن همین عزاداری ها، سیاه پوش کردن ها و پیاده روی اربعین است.

 کریمی با اشاره به نقش حضرت زینب سلام الله علیها در بیان واقعه کربلا وحقایق آن تصریح کرد: جهاد تبیین، استقامت، عمل صالح، رعایت حق الناس و داشتن بصیرت از جمله آموزه ها و شعور حسینی است که باید از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندهان واحدهای دانش آموزی با الگو گیری از شهدا فعالیت کنند

فرماندهان واحدهای دانش آموزی با الگو گیری از شهدا فعالیت کنند