مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 مرداد 1402 ساعت 14:102023-08-01سياسي

پرونده شرکت نفت جیرفت روی میز دادستان


دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت از احضار رییس شرکت نفت این شهرستان به دادستانی به دلیل نارضایتی مردمی در خصوص صفوف طولانی پمپ بنزین های این شهرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، افشین صالحی نژاد در تشریح جزییات این خبرافزود: در این خصوص پرونده قضایی در شعبه اول بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان تشکیل شده و به طور ویژه رسیدگی خواهد شد و ظرف 48 ساعت آینده اقدامات قضایی انجام شده به سمع و نظر مردم خواهد رسید.

وی با بیان اینکه عملکرد شرکت نفت در چند ماهه اخیر تحت نظر دادستانی بوده است، اظهار داشت: نارضایتی مردم از شرکت نفت در چند ماه اخیر به صورت مکرر اعلام شده است و دردمندی مردم از سوی دادستانی در جلسات مختلف به رییس این شرکت تذکر داده شده است.

 مدعی العموم در شهرستان جیرفت بیان کرد: سوءمدیریت رییس شرکت نفت جیرفت به مرکز استان نیز اعلام شده است و حداقل توقع از مجموعه اجرایی شرکت نفت استان، انتخاب یک مدیر توانمند جهت حل مشکل شهروندان جیرفتی بوده است که متاسفانه تاکنون اجرایی نشده است.

صالحی نژاد اعلام کرد: سوءمدیریت مجموعه شرکت نفت جیرفت موجب سردرگمی و نارضایتی مردم و ایجاد صفوف طولانی در پمپ های بنزین، گازوییل و سیلندر گاز شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرونده شرکت نفت جیرفت روی میز دادستان

پرونده شرکت نفت جیرفت روی میز دادستان