مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 مرداد 1402 ساعت 21:202023-07-26سياسي

800 زندانی ارومیه به مرخصی رفتند


همزمان با ماه محرم و آیین عزاداری شهدای کربلا، با موافقت دادستان و قاضی ناظر زندان ارومیه 800 محکوم واجد شرایط به مرخصی 10 روزه رفتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مراد فتحی در همایش عاشوراییان زندان ارومیه با تسلیت ایام حزن و اندوه شهادت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران باوفایش، از خصوصیات یاران حسینی در عصر انتظار حضرت مهدی (عج) را داشتن روحیه انقلابی برای تعالی جامعه اسلامی و خدمت به مردم را شاخصه مهم امت حسینی (ع) عنوان کرد.

همچنین در این مراسم از خدمات مسئولان و مراجع قضایی در حل مشکلات مددجویان تقدیر شد و در ادامه با اعلام اعطای مرخصی 10 روزه به 200 نفر از زندانیان ارومیه و 600 نفر از محکومین مرکز اشتغال از تلاش های امیرجوانی سرای، قاضی ناظر زندان ارومیه تقدیر شد.

همزمان با فرا رسیدن ایام تاسوعا و عاشورای حسینی و همزمان با اجرای پویش سراسری به عشق امام حسین (ع) می بخشم احدی از خیرین نیک سیرت بوکانی با حضور در دفتر رییس زندان و اهدای مبلغ یک میلیارد و 500 میلیون ریال با برسی مددکاران و مسئولان زندان بوکان زمینه آزادی سه نفر محکوم مالی را با واریز به حساب ستاد دیه استان و انجمن حمایت از زندانیان شهرستان بوکان فراهم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

800 زندانی ارومیه به مرخصی رفتند

800 زندانی ارومیه به مرخصی رفتند