مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 11:502023-08-21فرهنگي

موزه دفینه؛ از دنیای بودا تا ماجرای برگی از یک شاهنامه


هر جای پایتخت که هستید خود را با مترو یا ماشین به بلوار میرداماد، نبش کوچه دفینه برسانید و قدم در دنیای هنر جهان و دوره اسلامی بگذارید؛ از دنیای معابد و مجسمه های سنگی پراز جزییات تا نقاشی مشاهیر و پرده خانه خدا را به تماشا بنشینید.

- گروه زندگی-  این آخر هفته تابستان، دل توی دلتان نیست، به دنیای شگفتی ها قدم بگذارید و جایی متفاوت برای رفتن را انتخاب کنید ولی در تهران گیر افتاده اید و هیچ چیز جور نیست که دار و درخت و خانه و کاشانه و فرهنگ و هنر جدیدی را ببینید، هیچ غمتان نباشد، کافی است هر جای پایتخت که هستید خود را با مترو یا ماشین به بلوار میرداماد، نبش کوچه دفینه برسانید و قدم در دنیای هنر جهان و دوره اسلامی بگذارید.

نمایی بیرونی پردیس فرهنگی- موزه ای دفینه آداب دانی به وقت موزه گردی به مقصد که برسید پردیس فرهنگی-موزه ای دفینه با نمایی جذاب برایتان دلبری می کند.

 در طراحی نمای سازه از یک قطعه قالب ریزی استفاده شده و  پنجره های اطراف آن به شکل بیضی است و نور فضای داخلی را تامین می کند، تماشای بیرون موزه که تمام شد، با خانواده، گروه دوستی یا هنردوست هنرمندی که آمدید وارد شوید، بلیت موزه ها را تک تک، یا به صورت بسته ای می فروشند، مبلغش هم معقول است و رضایت بخش.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موزه دفینه؛ از دنیای بودا تا ماجرای برگی از یک شاهنامه

موزه دفینه؛ از دنیای بودا تا ماجرای برگی از یک شاهنامه