مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 09:402023-08-22سياسي

راغب نوحه های قدیمی را بازخوانی می کند/ جزییات پروژه چهارپایه عشق


مصطفی راغب از خوانندگان موسیقی پاپ کشورمان در قالب ویژه برنامه «چهار پایه عشق» نوحه های قدیمی را با ارکستری مشتمل بر سازهای زهی و الکترونیک بازخوانی می کند.

- مصطفی راغب از خوانندگان موسیقی پاپ کشورمان در قالب ویژه برنامه چهار پایه عشق نوحه های قدیمی را با ارکستری مشتمل بر سازهای زهی و الکترونیک بازخوانی می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، چهار پایه عشق عنوان ویژه برنامه ای موسیقایی است که در قالب یک پروژه موسیقایی - آیینی در تلاش است تا با خوانندگی مصطفی راغب و همراهی ارکستری مشتمل بر نوازندگان سازهای زهی و الکترونیک نوحه های قدیمی را بازخوانی کند.

در این ویژه برنامه موسیقایی که با همکاری یکی از شرکت های برگزار کننده کنسرت های موسیقی و مرکز همایش های برج میلاد برگزار می شود، مصطفی راغب از خوانندگان شناخته شده موسیقی پاپ ایران که در حوزه اجرای آثار آیینی نیز فعالیت های موثری انجام داده است با همراهی ارکستری مشتمل بر سازهای زهی، سازهای الکترونیک و سازهای مرتبط با موسیقی نواحی ایران و همچنین یک گروه کُر نوحه های ترکی، عربی و فارسی مربوط به چهار دهه قبل را بازخوانی و در قالب یک کنسرت موسیقایی پیش روی مخاطبان قرار می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راغب نوحه های قدیمی را بازخوانی می کند/ جزییات پروژه چهارپایه عشق

راغب نوحه های قدیمی را بازخوانی می کند/ جزییات پروژه چهارپایه عشق