مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 مرداد 1402 ساعت 14:202023-08-18سياسي

امام جمعه اراک: بهترین پذیرایی از زائران اربعین حسینی را داشته باشیم


برنامه ریزی مردم و مسوولان به گونه ای باشد که در ایام اربعین حسینی بهترین پذیرایی از زائران حسینی را داشته باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی ظهر امروز در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه اراک، افزود: امسال نیز همچون سال های گذشته شاهد حضور خیل عظیم عزاداران حسینی در مراسم اربعین حسینی خواهیم بود که لازم است بهترین خدمات به زائران ارائه شود.

وی تصریح کرد: تاکنون یک میلیون و 115 هزار نفر برای سفر به کربلا ثبت نام کرده اند که روند افزایشی ثبت نامی ها نشان می دهد امسال پرشورتر از سال های قبل برگزار خواهد شد.

امام جمعه اراک ادامه داد: دشمنان می کوشند با اخبار دروغین از شور و شعور اربعین حسینی بکاهند، غافل از آنکه ملت ایران ملت امام حسین (ع) است و هیچ چیز نمی تواند از عمق اعتقادات آنها به سرور و سالار شهیدان بکاهد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به دیدار جمعی از پاسداران با مقام معظم رهبری گفت: عظمت، ایمان، اخلاص و مسئولیت پذیری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در هیچ برهه ای از زمان در هیچ نقطه ای از جهان یافت نمی شود و این از افتخارات ایران اسلامی است.

دری نجف آبادی تاکید کرد: سپاه پاسداران مقتدرترین نهاد در امر مقابله با تروریسم است و به همین خاطر دشمنان از قدرت سپاه واهمه دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه اراک: بهترین پذیرایی از زائران اربعین حسینی را داشته باشیم

امام جمعه اراک: بهترین پذیرایی از زائران اربعین حسینی را داشته باشیم