مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 18:352023-08-16ورزشي

حضور نماینده سنندج در لیگ دسته سوم فوتبال کشور


مدیر باشگاه فرهنگی ورزشی آبیدر سنندج گفت: نماینده سنندج با قدرت در لیگ دسته سوم فوتبال کشور حضور پیدا خواهد کرد و با برنامه ریزی به عمل آمده امیدواریم به لیگ دسته دوم صعود کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فرشید جهان بین عصر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از سال 91 تاکنون شاهد فعالیت باشگاه فرهنگی ورزشی آبیدر سنندج هستیم.

وی افزود: تاکنون 15 مقام قهرمانی استان را کسب کرده ایم و با حمایت مسئولان استانی و کشوری شاهد درخشش بیشتر این باشگاه در سطح کشوری خواهیم بود.

جهان بین خاطرنشان کرد: حضور در لیگ دسته سوم کشور و راه اندازی مدرسه فوتبال از برنامه های پیش روی این باشگاه است.

وی افزود: تنها باشگاه استان هستیم که یک دهه استمرار فعالیت را پشت سر گذاشته است و این روند در دهه دوم فعالیت ما ادامه خواهد داشت.

وی اعلام کرد: در حال حاضر در قالب مدرسه فوتبال در رده های مختلف به آموزش آکادمیک فوتبال می پردازیم و بدون شک در سال های آینده شاهد درخشش های بیشتر فوتبال سنندج در سطح ملی خواهیم بود.

علیرضا مجیدی مؤسس باشگاه آبیدر نیز در این جلسه اظهار داشت: تا سال 90 شاهد تعطیلی همه باشگاه های شهرستان سنندج بودیم و هیئت شهرستان به عنوان نماینده شهرستان در لیگ استانی شرکت کرد و این مهم برای فوتبالیست های سنندجی به یک دغدغه بزرگ تبدیل شد و زمینه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور نماینده سنندج در لیگ دسته سوم فوتبال کشور

حضور نماینده سنندج در لیگ دسته سوم فوتبال کشور