مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 مرداد 1402 ساعت 12:552023-08-01فرهنگي

بهمیی به زودی صاحب سالن سینما می شود


معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه وبویراحمد گفت: سالن سینما امید با ظرفیت 186 صندلی بزودی در شهرستان بهمیی افتتاح می شود.

- محمد سلیمی راد در گفت وگو با خبرنگار فارس در کهگیلویه از افتتاح سالن سینما امید با ظرفیت 186 صندلی در آینده نزدیک در شهرستان بهمیی خبر داد و اظهار کرد: در راستای حمایت از مناطق کم برخوردار و گسترش فرهنگ سینما و در سفر رییس سازمان سینمایی کشور دکتر خزایی به استان و انعقاد تفاهم نامه با استاندار، قول تجهیز و افتتاح دو سالن سینما در شهرستان های بهمیی و دنا گرفته شد که پیگیری هردو سالن از ابتدای سال در دستور کار قرار گرفت.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه وبویراحمد گفت: با تلاش همکاران در اداره کل با مجموعه سازمان سینمایی و موسسه سینما شهر در روزهای آینده تجهیز سالن سینما در شهرستان بهمیی انجام و افتتاح خواهد شد.

همچنین در ماه های آینده نیز شاهد افتتاح سینما در شهرستان دنا نیز خواهیم بود.

وی افزود: سینما امید بهمیی به نام شهید امید خوب از هنرمندان برجسته هنرهای تجسمی استان که در حادثه تروریسی شاه چراغ به همراه پدر بزرگوارشان به شهادت رسیدند نام گذاری شده و واقع در شهر لیکک،تپه ادارات، با تعداد 186 صندلی برای مخاطبین در نظر گرفته شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهمیی به زودی صاحب سالن سینما می شود

بهمیی به زودی صاحب سالن سینما می شود