مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 07:552023-08-22سياسي

650 هزار پورت فیبر نوری سهم مازندران در دولت سیزدهم است


مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات مازندران فیبر نوری منازل و کسب و کارها (fttx) را یکی از ابر پروژه های اولویت دار دولت سیزدهم دانست و افزود: - ایسنا/مازندران مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات مازندران فیبر نوری منازل و کسب و کارها (fttx) را یکی از ابر پروژه های اولویت دار دولت سیزدهم دانست و افزود: رییس جمهور قول 20 میلیون پورت را دادند که بر اساس برنامه ریزی های وزیر متبوع اعلام کردند که سهم مازندران 650 هزار پورت می شود که 350هزار پورت در پایان امسال و 350 هزار پورت برای سال آینده تخصیص داده می شود.

اسماعیل اعزی به مناسبت هفته دولت در گفت وگو با ایسنا، به اقدامات مهم و اثرگذاری دولت سیزدهم در حوزه ارتباطات مازندران اشاره کرد و گفت: یکی از اقدامات مهمی که در دولت سیزدهم دنبال می شود در راستای عدالت ارتباطی، طرح توسعه ارتباطات روستایی در بخش موبایل بوده است که بر اساس ابلاغ های انجام شده به 222 روستا خدمات داده شد.

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات مازندران خاطرنشان کرد: تعداد 125 روستا به شبکه ملی اطلاعات متصل شد و 97 روستا نیز زیر پوشش تلفن همراه قرار گرفت.

این مسئول با بیان اینکه میزان پوشش برای روستاهای بیش از 20 خانوار در دولت سیزدهم 97 درصد بوده است، ادامه داد: بر اساس تکلیف قانونی باید 80 درصد از روستاهای بیش از 20 خانوار از اینترنت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

650 هزار پورت فیبر نوری سهم مازندران در دولت سیزدهم است

650 هزار پورت فیبر نوری سهم مازندران در دولت سیزدهم است