مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 07:552023-08-21اقتصادي

این هندوانه ها شما را دچار مسمومیت می کنند


آیا چیزی درباره هندوانه نیترات دار شنیده اید؟ می دانید که هندوانه هایی که در این لیست قرار می گیرند چه نشانه ها و علامت هایی دارند؟ - جی پلاس ، هندوانه یک نوع میوه آبدار است که معمولاً در فصل تابستان مصرف می شود.

این میوه محبوب گاهی، می تواند نیترات داشته باشد که معمولاً به علت کودهای شیمیایی یا فرآورده های کشاورزی استفاده شده در کشت و پرورش آن ممکن است اتفاق بیفتد.

ایسنا نوشت؛ با شناخت علائم وجود نیترات در هندوانه که در ادامه خواهیم گفت، از مصرف این هندوانه ها خودداری کنید تا دچار عوارض و مسمومیت های ناشی از آن نشوید.

برای آنکه بدانید آیا هندوانه ای که خریداری کرده اید، نیترات دار است یا خیر، با ما همراه باشید.

تکه ای از گوشت هندوانه را در آب قرار دهید برای بررسی میزان نیترات در هندوانه و جلوگیری از مسمومیت، می توانید یک تکه از گوشت هندوانه را در آب تمیز قرار داده و منتظر بمانید.

اگر آب تغییر رنگ داده و به رنگ صورتی تند تبدیل شود، این نشانه ای از وجود نیترات های زیاد در هندوانه است و بهتر است از مصرف آن خودداری کنید.

رنگ زرد پوست هندوانه نمایانگر میزان بالای نیترات است نیتروژن یک عنصر اساسی برای رشد گیاهان است اما برخی کشاورزان در پرورش هندوانه از افزودن نیترات به زمین بیش از حد استفاده می کنند تا به رشد سریع تر هندوانه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

این هندوانه ها شما را دچار مسمومیت می کنند

این هندوانه ها شما را دچار مسمومیت می کنند