مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مرداد 1402 ساعت 12:402023-07-23سياسي

بنیاد 15 خرداد رکورد دار مدرسه سازی در کشور


مدیر امور فرهنگی بنیاد 15 خرداد ستاد اجرایی فرمان امام به مناسبت درگذشت آیت الله حسن صانعی نخستین رییس این بنیاد با حکم امام خمینی(ره) گفت: - مدیر امور فرهنگی بنیاد 15 خرداد ستاد اجرایی فرمان امام به مناسبت درگذشت آیت الله حسن صانعی نخستین رییس این بنیاد با حکم امام خمینی(ره) گفت: بنیاد 15 خرداد در زمان مرحوم صانعی با ساخت 2028 مدرسه با مجموعه 7758 کلاس درس در 409 نقطه از مناطق کم برخوردار کشور رکورد مدرسه سازی در ایران را شکسته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، یاسر اشراقی ادامه داد: تمامی مراحل ساخت این دو هزار و 28 مدرسه از صفر تا صد توسط بنیاد 15 خرداد ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) صورت گرفته است.

اشراقی تاکید کرد: بنیاد 15 خرداد همچنین در زمان سرپرستی مرحوم صانعی بیش از 1000 خانه بهداشت را در مناطق کم برخوردار سراسر کشور به بهره برداری رسانده است.

مدیر امور فرهنگی و حوزه ریاست بنیاد 15 خرداد ادامه داد: عمده فعالیت های بنیاد در زمان مسئولیت مرحوم صانعی بر حوزه های عمران اجتماعی، فرهنگی و محرومیت زدایی متمرکز بود و اقدامات مفید و ماندگاری در این زمینه به سرانجام رسید.

اشراقی در تشریح اقدامات عمران اجتماعی بنیاد 15 خرداد اظهارکرد: علاوه بر ساخت بیش از 2 هزار مدرسه و 1000 خانه بهداشت، طراحی و ساخت کامل سد بزرگ 15 خرداد در شهرستان دلیجان برای آبرسانی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بنیاد 15 خرداد رکورد دار مدرسه سازی در کشور

بنیاد 15 خرداد رکورد دار مدرسه سازی در کشور