مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 00:102023-08-15سياسي

عوامل تهدید جمعیتی در گیلان شناسایی شود


استاندار گیلان با اشاره به سالمندی این استان، گفت: عوامل ناباروری و سایر موضوعات مربوط به جوانی جمعیت و تهدید جمعیتی باید شناسایی شود.

- ایسنا/گیلان استاندار گیلان با اشاره به سالمندی این استان، گفت: عوامل ناباروری و سایر موضوعات مربوط به جوانی جمعیت و تهدید جمعیتی باید شناسایی شود.

اسدالله عباسی عصر امروز در جلسه ستاد خانواده و جمعیت استان گیلان، ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی حرم مطهر حضرت احمد بن موسی(شاهچراغ) شیراز و تسلیت شهادت تعدادی از هموطنان عزیز در این حادثه، اظهار کرد: حادثه تلخ و اسفناک شهادت و زخمی شدن جمعی از زائران این حرم مطهر، نشان دهنده رفتار ناجوانمردانه دشمنان علیه مردم دیندار و مظلوم است.

وی افزود: دشمنان و تروریست های کوردل و مزدوران بدانند با طراحی چنین حوادثی در اماکن مذهبی و فضاهایی که مامن دلدادگان و عاشقان ائمه اطهار(ع) است، هیچگاه به نتیجه نرسیده و نخواهند رسید.

نماینده عالی دولت در گیلان در ادامه اهمیت موضوع خانواده و جمعیت را تشریح و بیان کرد: بخشی از قانون جوانی جمعیت، تکلیف قانونی است که همه دستگاه های مربوطه باید به درستی به آن عمل کنند، اما یک بخش هم استفاده از ظرفیت های مردمی است که این مهم باید توجه شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عوامل تهدید جمعیتی در گیلان شناسایی شود

عوامل تهدید جمعیتی در گیلان شناسایی شود