مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 مرداد 1402 ساعت 17:252023-08-05سياسي

تعطیلی زندان رجایی شهر حاصل برنامه ریزی های شبانه روزی بوده است


تعطیلی زندان رجایی شهر حاصل اقدامات میدانی، تعاملات با مقامات کشوری و استانی، تعریف پروژه های عمرانی و برنامه ریزی های شبانه روزی بوده است.

- رییس سازمان زندان ها گفت: تعطیلی زندان رجایی شهر حاصل اقدامات میدانی، تعاملات با مقامات کشوری و استانی، تعریف پروژه های عمرانی و برنامه ریزی های شبانه روزی بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از قوه قضاییه، در پی دستور رییس قوه قضاییه مبنی بر تعطیلی زندان رجایی شهر در ابتدای سال جاری سرانجام پس از تلاش و پیگیری های کارکنان سازمان زندان ها در کوتاه ترین زمان ممکن مصوبه سفر استانی ریاست قوه قضاییه مبنی بر تعطیلی زندان رجایی شهر عملیاتی شد.

در این راستا زندانیان رجایی شهر در ندامتگاه قزلحصار و سایر مراکز اصلاحی وتربیتی استان منتقل و اسکان یافته اند که این انتقال از روز سه شنبه 10 مردادماه آغاز و نهایتا روز گذشته پایان یافت و به این ترتیب زندان رجایی شهر کرج به صورت کامل تخلیه و تعطیل شد.

محمدی رییس سازمان زندان ها در این باره گفت: پس از دستور ریاست دستگاه قضا مبنی بر تعطیلی زندان رجایی شهر در فروردین ماه سال جاری، بلافاصله در سازمان زندان ها نیز کارگروهی براین مبنا تشکیل تا این اقدام ماندگار که از مطالبات مردمی شهروندان کرج بود را در کوتاه ترین زمان عملیاتی کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعطیلی زندان رجایی شهر حاصل برنامه ریزی های شبانه روزی بوده است

تعطیلی زندان رجایی شهر حاصل برنامه ریزی های شبانه روزی بوده است