مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 مرداد 1402 ساعت 10:402023-08-06سياسي

محمدی مجد: رسالت جهاد دانشگاهی، ارائه راهکارهای علمی برای حل مشکلات جامعه است


رییس سازمان جهاد دانشگاهی خوزستان گفت: جهاد دانشگاهی با دستیابی به دانش های روز جهان و توسعه برخی از دانش ها توانسته است جوانان این مرز و بوم را به آینده امیدوار کند و توجه آنان را به آینده ای پر از موفقیت جلب کند.

- /جهاددانشگاهی الگوی پیشرفت؛ با ایمان، امید و اعتماد به جوانان/ محمدی مجد: رسالت جهاد دانشگاهی، ارائه راهکارهای علمی برای حل مشکلات جامعه است ایسنا/خوزستان رییس سازمان جهاد دانشگاهی خوزستان گفت: جهاد دانشگاهی با دستیابی به دانش های روز جهان و توسعه برخی از دانش ها توانسته است جوانان این مرز و بوم را به آینده امیدوار کند و توجه آنان را به آینده ای پر از موفقیت جلب کند.

حسن محمدی مجد در گفت وگو با ایسنا با اشاره به سالگرد تأسیس جهاد دانشگاهی درباره عملکرد این نهاد انقلابی اظهار کرد: جهاد دانشگاهی یکی از رویش های اصیل انقلاب اسلامی است که رسالت و هدف اصلی این نهاد ارائه راهکارهای علمی برای حل مشکلات جامعه است.

وی با بیان اینکه جهادگران جهاد دانشگاهی در عرصه های مختلف جامعه مشغول به فعالیت علمی هستند، گفت: این فعالیت علمی حاصل اعتقاد به جهاد علمی و علم جهادی است و به همین دلیل مشکلات مختلف آن ها را متوقف نکرده است و هر روز شاهد موفقیت های چشمگیری در حوزه های مختلف پزشکی، فنی مهندسی، علوم انسانی و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محمدی مجد: رسالت جهاد دانشگاهی، ارائه راهکارهای علمی برای حل مشکلات جامعه است

محمدی مجد: رسالت جهاد دانشگاهی، ارائه راهکارهای علمی برای حل مشکلات جامعه است