مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 مرداد 1402 ساعت 15:202023-07-28سياسي

پرچم حسین بن علی(ع) در پنج قاره جهان برافراشته است


نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد گفت: امام حسین (ع) راه دفاع از حق و ایستادگی در مقابل ستمگران را به انسان ها آموخت.

- ایسنا/لرستان نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد گفت: امام حسین (ع) راه دفاع از حق و ایستادگی در مقابل ستمگران را به انسان ها آموخت.

حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی ششم مرداد ماه در خطبه های نمازجمعه این هفته خرم آباد با تاکید بر آشنایی بیشتر با نهضت حسینی افزود: معارف حسینی در این دنیای پر از ظلم و فساد نجات بخش است چراکه می تواند امت اسلامی و شیعیان را به ساحل نجات برساند و جبهه کفر را مغلوب کند.

وی گفت: گاهی جامعه از ناحیه حاکمان و گاه از طرف مردم دچار انحراف و فساد می شود اما دین و دیانت به قوت خود باقی است در مواردی نیز انحرافی ریشه کن همانند آنچه نهضت عاشورا بر مبنای آن رخ داد بنیان اسلام را هدف قرار می دهد.

شاهرخی با تاکید بر برگزاری با کیفیت مجالس ترویج فرهنگ علوی و عاشورایی تصریح کرد: در واقعه عاشورا، جمع زیادی را با زر و زور و برخی را هم با تزویر و جنگ شناختی گمراه و خواص نیز در آن زمان سکوت کردند و با امام حسین(ع) همراه نشدند.

امام جمعه خرم آباد با تاکید بر اینکه هدف دشمنان امام حسین(ع) ریشه کن کردن اسلام بود، افزود: در آن مقطع تاریخی هیچ راهی برای مقابله با فسادی که ریش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرچم حسین بن علی(ع) در پنج قاره جهان برافراشته است

پرچم حسین بن علی(ع) در پنج قاره جهان برافراشته است