مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 مرداد 1402 ساعت 14:302023-08-06سياسي

دشمنان سعی در کوچک جلوه دادن مراسم اربعین حسینی دارند


دشمنان با ایجاد ناامیدی قصد کوچک جلوه دادن برخی موارد از جمله اربعین حسینی را دارند و در مقابل کوچک ترین مسائل را بزرگ نمایی می کنند.

- اهواز- فرمانده سپاه خوزستان گفت: دشمنان با ایجاد ناامیدی قصد کوچک جلوه دادن برخی موارد از جمله اربعین حسینی را دارند و در مقابل کوچک ترین مسائل را بزرگ نمایی می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار حسن شاهوارپور پیش از ظهر امروز یکشنبه در مراسم گرامیداشت روز خبرنگار اظهار کرد: از مجاهدت های خاموش اصحاب رسانه در خوزستان تقدیر می کنم که جایگاه خبرنگاری را با تلاش خود ارتقا می دهند؛ خبرنگار و خبرنگاری یک شأن، منزلت و جایگاه دارد که جامعه نیازمند این جایگاه است.

وی افزود: نیازهای جامعه روزانه متنوع می شود و این تنوع به واسطه افرادی که جامعه را می شناسند، شناسایی می شود؛ خبرنگاران از بُعد مادی و معنوی برای رفع این نیازهای جامعه تلاش می کنند.

فرمانده سپاه خوزستان تأکید کرد: مردم نیاز به فرهنگ دارند چون فرهنگ هویت جامعه است، این نیاز هر روز افزایش می یابد و دانشگاه ها باید با توجه به داده های خود باید پاسخگوی این نیازها باشند.

سردار شاهوارپور با اشاره به اینکه امنیت اتفاقی نیست و نتیجه تلاش شبانه روزی نیروهای مختلف نظام است، بیان کرد: افراد گمنام در این حوزه باید در بُعد تکنولوژی و اقدامات تاکت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمنان سعی در کوچک جلوه دادن مراسم اربعین حسینی دارند

دشمنان سعی در کوچک جلوه دادن مراسم اربعین حسینی دارند