مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 مرداد 1402 ساعت 16:002023-07-31اقتصادي

اختصاص 30 میلیارد ریال اعتبار برای ساماندهی رودخانه های شهر خلخال


اعتبار 30 میلیارد ریالی برای ساماندهی رودخانه های شهر خلخال از سوی وزارت کشور تخصیص یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، ودود محمدی نیاری ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به اهمیت عبور رودخانه های هیرو چایی، نور علی چایی و قزباخان از مرکز شهر خلخال ساماندهی این رودخانه ها در دستور کار شهرداری خلخال است.

وی با اشاره به سفر اخیر وزیر کشور به خلخال و پیگیری مصوبات این سفر افزود: باتوجه به سفر اخیر وزیر کشور در سال جاری، با پیگیری های انجام شده در تهران مصوبات سفر وزیر کشور در اولویت پیگیری قرار گرفت و موضوعات مختلف شهرداری خلخال در دیدار با معاون توسعه عمرانی وزیر کشور بررسی شد و در اولویت اول با هدف ساماندهی رودخانه های سطح شهر خلخال اعتبار 30 میلیارد ریالی اختصاص یافت.

شهردار خلخال با اشاره به برگزاری جلسه شورای اداری شهرستان خلخال در حضور وزیر کشور در خلخال و بیان مشکلات ماشین آلات و ناوگان فرسوده شهرداری خلخال گفت: رایزنی های مستمر با معاون توسعه عمرانی وزیر کشور در خصوص رفع مشکلات شهری و شهرداری و نوسازی و تجهیز ناوگان موتوری شهرداری و آتش نشانی خلخال انجام گرفت.

وی بیان کرد: دستور مستقیم وزیر کشور در خصوص تجهیز ناوگان موتوری شهرداری خلخال از قبیل  (کامیون کمپرسی، لودر، گریدر، بیل مکانیکی، خودروی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 30 میلیارد ریال اعتبار برای ساماندهی رودخانه های شهر خلخال

اختصاص 30 میلیارد ریال اعتبار برای ساماندهی رودخانه های شهر خلخال