مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مرداد 1402 ساعت 11:252023-07-23سياسي

ثبت نام بیش از 1100 نیکوکار بعنوان حامی در پایگاه های کمیته امداد


معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد خراسان رضوی از ثبت نام بیش از 1100 حامی در پایگاه های کمیته امداد مستقر در همایش شیرخوارگان حسینی خراسان رضوی خبر داد.

-   به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مجید غلامی اظهار کرد: همزمان با برپایی مراسم شیرخوارگان حسینی، ثبت نام از نیکوکاران در طرح اکرام ایتام کمیته امداد در پایگاه های سراسر استان انجام شد.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد خراسان رضوی گفت: در مراسم شیرخوارگان حسینی که به رسم همه ساله در اولین جمعه ماه محرم برگزار می شود، 60 پایگاه اکرام و ایتام استان در محل برگزاری همایش شیرخوارگان حسینی از جمله حسینیه ها، هیئات مذهبی، امامزادگان و بقاع متبرکه سطح استان مستقر شدند.

وی با بیان اینکه 1100 نیکوکار حمایت مالی بیش از 1500 فرزند یتیم و محسنین را عهده دار شدند، گفت: از 60 پایگاه در استان، تعداد 13 پایگاه در مشهد فعال بوده است.

غلامی تصریح کرد: 150 هزار حامی در استان، از 44 هزار فرزند یتیم و محسنین حمایت می کنند.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد خراسان رضوی با تشریح شیوه های حمایت از فرزندان معنوی، گفت: متقاضیان برای شرکت در این طرح می توانند علاوه بر حضور در ادارات و مراکز نیکوکاری، با ارسال عدد یک به 3000333351 یا مراجعه به سایت ekram.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام بیش از 1100 نیکوکار بعنوان حامی در پایگاه های کمیته امداد

ثبت نام بیش از 1100 نیکوکار بعنوان حامی در پایگاه های کمیته امداد