مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مرداد 1402 ساعت 00:452023-08-08بين الملل

آمریکا تروریست ها را در سوریه به سلاح شیمیایی مجهز کرد


معاون نماینده دائم سوریه در سازمان ملل متحد خبر داد که نظامیان اشغالگر آمریکایی در منطقه التنف، تروریستها را به مواد شیمیایی مجهز کردند و به آنان آموزش داده اند که چگونه با صحنه سازی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، الحکم دندی، معاون نماینده دائم سوریه در سازمان ملل متحد امروز سه شنبه از بازیهای نخ نمای شورای امنیت برای متهم کردن سوریه به استفاده از سلاح شیمیایی به شدت انتقاد کرد.

خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) به نقل از دندی گزارش داد، شورای امنیت اصرار دارد که به صورت ماهانه درباره پرونده شیمیایی در سوریه جلسه برگزار کند و علیرغم عدم وجود تغییراتی در این زمینه، هدف این شورا این است که کشورهای مشخصی، از این نشستها فقط برای تکرار اتهامهای خود علیه سوریه استفاده کنند.

وی با بیان اینکه سوریه در هر زمان و مکان و تحت هر شرایطی، استفاده از سلاح شیمیایی را محکوم می کند، تصریح کرد: نظامیان اشغالگر آمریکایی در منطقه التنف، تروریستها را به مواد شیمیایی مجهز کردند و به آنان آموزش داده اند که چگونه با صحنه سازی، از این مواد استفاده کنند و پس از آن، انگشت اتهام را به سمت دمشق نشانه بروند.

سرویس اطلاعات خارجی روسیه دوازدهم تیر ماه خبر داد که آمریکا آماده استفاده از مواد شیمیایی سمی برای مختل کردند روند عادی سازی روابط دمشق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا تروریست ها را در سوریه به سلاح شیمیایی مجهز کرد

آمریکا تروریست ها را در سوریه به سلاح شیمیایی مجهز کرد