مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 مرداد 1402 ساعت 12:552023-08-02سياسي

بررسی ثبت جهانی میراث فرهنگی ناملموس زیارت رضوی در آذرماه


مدیرکل دفتر ثبت آثار، حفظ و احیای میراث معنوی و طبیعی گفت: برای آذرماه ثبت جهانی میراث فرهنگی ناملموس زیارت رضوی در فهرست میراث ناملموس جهانی را در دستور کار قرار دارد.

- مدیرکل دفتر ثبت آثار، حفظ و احیای میراث معنوی و طبیعی خبر داد بررسی ثبت جهانی میراث فرهنگی ناملموس زیارت رضوی در آذرماه ایسنا/خراسان رضوی مدیرکل دفتر ثبت آثار، حفظ و احیای میراث معنوی و طبیعی گفت: برای آذرماه ثبت جهانی میراث فرهنگی ناملموس زیارت رضوی در فهرست میراث ناملموس جهانی را در دستور کار قرار دارد.

مصطفی پورعلی امروز 11 مردادماه، در نشست هم اندیشی شورای ملی ثبت آثار تاریخی فرهنگی در مشهد که در هتل جهان برگزار شد، اظهار کرد: در این برنامه از سلسله جلسات شورای ملی ثبت آثار که خارج از تهران برگزار می شود قرار است 70 اثر ویژه خراسان رضوی مورد بررسی قرار گیرد.

چند پرونده موضوع حریم نیز وجود دارد که بررسی می شود.

امیدواریم تعداد قابل توجهی از این آثار در فهرست آثار ملی ثبت شود.

وی با بیان اینکه وزارت میراث فرهنگی برحسب وظیفه سازمانی خود و به دلیل اهمیتی که میراث خراسان دارد، توجه ویژه ای به موضوع ثبت آثار در خراسان رضوی، شمالی و جنوبی دارد، عنوان کرد: موضوع ثبت جهانی در این فرایند مدنظر است و چند پرونده در خراسان رضوی در حوزه ثبت های جهانی داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی ثبت جهانی میراث فرهنگی ناملموس زیارت رضوی در آذرماه

بررسی ثبت جهانی میراث فرهنگی ناملموس زیارت رضوی در آذرماه