مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 مرداد 1402 ساعت 14:352023-08-10اقتصادي

شهرستان کوهرنگ میزبان دومین جشنواره ملی موسیر


مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کوهرنگ از برگزاری دومین جشنواره ملی موسیر به میزبانی شهرستان کوهرنگ استان چهارمحال و بختیاری خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، حمید حسین پور صبح امروز در حاشیه برگزاری کارگاه آموزشی کشت موسیر گفت: نخستین جشنواره ملی موسیر چهارمحال و بختیاری در مهرماه سال گذشته در شهرکرد برگزار شد و در اواخر تابستان سال جاری دومین جشنواره ملی موسیر در شهرستان کوهرنگ برگزار می شود.

مدیر جهاد کشاورزی کوهرنگ با اشاره به توسعه کشت گیاهان دارویی در این شهرستان، ادامه داد: با توجه به شرایط آب و هوایی این منطقه کشت موسیر در این شهرستان در حال افزایش است.

وی با اشاره به اهداف برگزاری جشنواره ملی موسیر در این شهرستان، اضافه کرد: ایجاد اشتغال پایدار،کاهش دخالت انسانی و عدم تخریب رویشگاه های طبیعی از اهداف مهم برگزاری جشنواره ملی موسیر است.

حسین پور در ادامه به اعطای تسهیلات به بهره برداران بخش کشاورزی در راستای توسعه کشت گیاهان دارویی اشاره کرد و گفت: با توجه به استقبال  بهره بردارن بخش کشاورزی  شهرستان کوهرنگ با هدف توسعه کشت گیاهان دارویی از جمله موسیر با همکاری بانک های عامل در جهت اعطای تسهیلات به کشاورزان هماهنگی لازم صورت خواهد پذیرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرستان کوهرنگ میزبان دومین جشنواره ملی موسیر

شهرستان کوهرنگ میزبان دومین جشنواره ملی موسیر