مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مرداد 1402 ساعت 16:022023-07-23حوادث

تصـادف راننـدگی در آزادراه تهـران-کـرج با یـک کشته و 4 مصـدوم


رییس پلیس راه استان البرز با اشاره به وقوع تصادف رانندگی بین یک عابر پیاده با خودرو ال 90 در حوالی خروجی همت شرق در آزاد راه تهران-کرج، گفت: در این حادثه عابر پیاده در دم فوت و 4 نفر از سرنشینان ال 90 به دلیل برخورد خودرو با موانع اطراف جاده مجروح و به مراکز درمانی منتقل شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، پیمان کرمی، رییس پلیس راه استان البرز، در جمع اصحاب رسانه، گفت: ساعت 4:30 بامداد امروز خبری مبنی بر وقوع حادثه رانندگی در حوالی خروجی همت شرق در آزادراه تهران -کرج به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام و بلافاصله عوامل انتظامی و امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: با حضور ماموران در محل مشخص شد که راننده یک دستگاه خودرو اتوبوس به دلیل خراب شدن خودرواش قصد عبور از عرض آزادراه را داشته که با یک خودرو ال 90 برخورد و در دم جانش را از دست می دهد.

رییس پلیس راه استان البرز با اشاره به مصدومیت 4 نفر از سرنشینان خودرو ال 90 و انتقال آنها به مراکز درمانی گفت: در این خصوص پرونده تشکیل و برای انجام مراحل قانونی به مراجع ذی ربط ارسال شد.

کرمی در پایان با تاکید بر رعایت قوانین و راهنمایی رانندگی، اضافه کرد: علت تامه حادثه توسط کارشناسان پلیس راه ورود عابر پیاده به مناطق آزادراهی اعلام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصـادف راننـدگی در آزادراه تهـران-کـرج با یـک کشته و 4 مصـدوم

تصـادف راننـدگی در آزادراه تهـران-کـرج با یـک کشته و 4 مصـدوم