مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 مرداد 1402 ساعت 05:552023-08-17سياسي

برگزاری اردوهای جهادی باعث تزریق امید و نشاط به جامعه می شوند


جوانان و دانشجویان در قالب شرکت در اردوهای جهادی می توانند امید و نشاط را به جامعه تزریق کنند و از مشکلات جامعه آگاه باشند.

- ایسنا/لرستان استاندار لرستان گفت: جوانان و دانشجویان در قالب شرکت در اردوهای جهادی می توانند امید و نشاط را به جامعه تزریق کنند و از مشکلات جامعه آگاه باشند.

فرهاد زیویار شامگاه 25 مردادماه در جمع جهادگران مستقر در بخش میربگ به منظور بازدید از فعالیت های گروه جهادی دانشگاه تهران در شهرستان دلفان، ضمن قدردانی از فعالیت های این گروه در بخش میربگ هدف از فعالیت های جهادی را کنار هم قرار گرفتن ظرفیت های متعدد عنوان کرد و افزود: جوانان و دانشجویان در قالب این گروه ها می توانند امید و نشاط را به جامعه تزریق کنند و علاوه بر کاهش محرومیت و کارآفرینی و پیشرفت در استان های محروم با حضور در این مناطق ارتباط خود را با مردم حفظ کرده و از مشکلات جامعه آگاه باشند.

وی با اشاره به اینکه دانشجویان و جوانان علاوه بر فعالیت های علمی، پژوهشی با شرکت در اردوهای جهادی و خدمت رسانی به مناطق محروم، می توانند در باز شدن گره هایی که ممکن بوده از نگاه مسئولین اجرایی استان و شهرستان ها دور افتاده باشد موثر عمل کنند، اظهار کرد: فعالیت های دانشجویی در این اردوها می تواند مدیران را نیز به جنب و جوش وادار کند و این نیز یکی از مزایا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری اردوهای جهادی باعث تزریق امید و نشاط به جامعه می شوند

برگزاری اردوهای جهادی باعث تزریق امید و نشاط به جامعه می شوند