مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 مرداد 1402 ساعت 22:402023-07-29سياسي

36 کلاس درس در شادگان آماده بهره برداری می شود


مدیرکل نوسازی مدارس خوزستان از افتتاح 36 کلاس درس در شهرستان شادگان در هفته دولت امسال خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد سعیدی پور عصر امروز شنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان شادگان بیان کرد: حرکت مدرسه سازی در شادگان با جدیت و تمام قوا در حال انجام است و از روز اول عهد کردیم که مسائل این حوزه را با هماهنگی پیش ببریم.

وی افزود: برای حل موضوعات مدرسه سازی سراغ پروژه های نیمه تمام رفتیم و پروژه هایی را که سال ها تعطیل بودند، فعال کردیم که هم اکنون هیچ پروژه ای بدون پیمانکار نیست و در همین نیمه اول سال همه فعال و وارد چرخه ساخت و ساز می شوند.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان، گفت: با تلاش های انجام شده آنچه امروز از مدرسه سازی شادگان گزارش می شود، بهره برداری از چهار مدرسه با 36 کلاس درس و اعتباری بالغ بر 80 میلیارد تومان در هفته دولت است که نتایج هم اندیشی و نگاه مشترک است.

سعیدی پور بیان کرد: مدرسه 12 کلاسه 22 بهمن که چندسال رها شده بود به همراه چند پروژه نیمه تمام دیگر در شهرستان شادگان همگی فعال شده و امیدوارم این مدارس نیمه تمام تا پایان سال بهره برداری شوند.

وی گفت: علاوه بر این موارد نیز نهضت توسعه کلاس های درس را نیز دنبال می کنیم و با برنامه ریزی 2 ساله 30 توسعه کلاس را در شادگان آغاز کردیم که همگی تا مهر سا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

36 کلاس درس در شادگان آماده بهره برداری می شود

36 کلاس درس در شادگان آماده بهره برداری می شود