مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 09:402023-08-16سياسي

جهاددانشگاهی در افکارسنجی جوانان پیشرو باشد


فرمانده سپاه علی ابن ابیطالب(ع) گفت: جهاددانشگاهی می تواند با انجام افکارسنجی که جوانان به چه خوراک فکری نیاز دارند، کنار سپاه استان قم باشد تا برنامه های فرهنگی سپاه با دقت و توجه بیشتری به جوانان انجام شود.

- ایسنا/قم فرمانده سپاه علی ابن ابیطالب(ع) گفت: جهاددانشگاهی می تواند با انجام افکارسنجی که جوانان به چه خوراک فکری نیاز دارند، کنار سپاه استان قم باشد تا برنامه های فرهنگی سپاه با دقت و توجه بیشتری به جوانان انجام شود.

محمدرضا موحد، فرمانده سپاه علی بن ابیطالب(ع) قم در دیدار با دکتر محمد حیدری، رییس جهاددانشگاهی قم که صبح امروز، 25 مردادماه در جهاددانشگاهی قم انجام شد، اظهار کرد: با توجه به فعالیت های علمی و آموزشی جهاددانشگاهی، ما نیز درخواست داریم که از دوره های جهاددانشگاهی قم برای بسیجیان در راستای ارتقای علمی و فناوری آنان بهره ببریم.

وی ادامه داد: جشنواره ملی فیلم مستند 17 به عنوان یکی از برنامه های کنگره ملی شهدای استان قم است و در این زمینه می توانیم از مباحث فرهنگی آموزشی جهاددانشگاهی قم بهره بگیریم و با هم افزایی اثرات بیشتری در جامعه داشته باشیم.

فرمانده سپاه علی ابن ابی طالب(ع) قم گفت: خواسته رهبر معظم انقلاب این است که پیام شهدا با زبان هنر به مردم منتقل شود و در این جشنواره تلاش شده که با زبان هنر، مرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاددانشگاهی در افکارسنجی جوانان پیشرو باشد

جهاددانشگاهی در افکارسنجی جوانان پیشرو باشد