مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مرداد 1402 ساعت 10:002023-08-09ورزشي

هاشم اسکندری: اگر تایید صلاحیت نشوم کنار می کشم


سرپرست فدراسیون بولینگ و بیلیارد گفت: اگر برای سومین بار از سوی نهادهای ذیصلاح وزارت ورزش و جوانان تایید صلاحیت نشوم از شرکت در انتخابات کناره گیری خواهم کرد.

- سرپرست فدراسیون بولینگ و بیلیارد گفت: اگر برای سومین بار از سوی نهادهای ذیصلاح وزارت ورزش و جوانان تایید صلاحیت نشوم از شرکت در انتخابات کناره گیری خواهم کرد.

هاشم اسکندری در گفت وگو با ایسنا، درباره زمان برگزاری مجمع انتخابات فدراسیون بولینگ و بیلیارد برای سومین بار اظهار کرد: انتخابات این فدراسیون حتما برای سومین بار برگزار می شود و اگر از سوی نهادهای ذیصلاح وزارت ورزش دوباره تایید نشوم قطعا این بار کنار خواهم کشید تا مشکلی برای برگزاری انتخابات وجود نداشته باشد.

وی گفت: هدف من از شرکت در انتخابات این بود که به جامعه بولینگ و بیلیارد کمک کنم و در حال حاضر نیز دنبال این هستم تا بدانم واقعا مشکل چه چیزی است که صلاحیتم تایید نمی شود.

هنوز هم منتظر تایید صلاحیت از سوی وزارت ورزش و جوانان هستم.

سرپرست فدراسیون بولینگ و بیلیارد در پاسخ به این پرسش که اگر برای بار سوم نیز اعضای مجمع حضور حداکثری در انتخابات نداشته باشند، امکان دارد دوباره انتخابات برگزار نشود، خاطرنشان کرد: اعضای مجمع نسبت به من لطف دارند اما این بار انتخابات تحت هر شرایطی برگزار می شود و بعید می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هاشم اسکندری: اگر تایید صلاحیت نشوم کنار می کشم

هاشم اسکندری: اگر تایید صلاحیت نشوم کنار می کشم