مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 مرداد 1402 ساعت 12:002023-08-06فرهنگي

اتمام داوری آثار حجمی و غیرحجمی ارسالی به جشنواره قرآن و عترت دانشجویی


دبیر جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان سراسر کشور گفت: برگزیدگان بخش ارسال اثر حجمی و غیرحجمی به جشنواره انتخاب شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، امیر ایرانی در گفت وگو با خبرنگاران، اظهار داشت: داوری مربوط به آثار حجمی و غیرحجمی ارسالی به سی وهفتمین جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان سراسر کشور به اتمام رسید و برگزیدگان هر رشته مشخص شدند.

وی با بیان اینکه این جشنواره در 9 بخش و 40 رشته برگزار می شود، افزود: براین اساس و مطابق داوری انجام شده، 114 نفر برگزیده ی ارسال اثر حجمی و غیرحجمی در 20 رشته به اضافه 66 نفر برگزیده ی بخش معارفی این جشنواره شدند.

دبیر جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان سراسر کشور همچنین با اشاره به برگزاری حضوری بخش آوایی این جشنواره، اعلام کرد: مسابقه مقدماتی بخش آوایی در دانشگاه های کشور برگزار شده و نفرات اول تا پنجم هر دانشگاه برای برگزاری حضوری این جشنواره در ارومیه حضور پیدا خواهند کرد که در مجموع شامل 450 نفر است.

ایرانی خاطرنشان کرد: همه ی رشته ها دو رده ی برادران و خواهران را داشت و تنها در بخش آوایی دو رشته ی اذان و تواشیح برای خواهران را نخواهیم داشت.

وی در ادامه با بیان اینکه به دلیل کثرت افراد برگزیده جشنواره، تصمیم گرفته شد تعداد 114 نفر از افراد برگزیده ی ارسال اثر دعوت شده و در مراسم افت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتمام داوری آثار حجمی و غیرحجمی ارسالی به جشنواره قرآن و عترت دانشجویی

اتمام داوری آثار حجمی و غیرحجمی ارسالی به جشنواره قرآن و عترت دانشجویی