مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 مرداد 1402 ساعت 19:002023-08-18ورزشي

مدیر قبلی فوتبال تهران، ماشین و لپ تاب را پس نداد!


صحبت های براتی، سرپرست هیات فوتبال استان تهران در مورد بلاتکلیفی بعضی اسناد و مدارک و اموال هیات فوتبال - سرپرست هیات فوتبال استان تهران در پاسخ به مجری تلویزیون تلویحا پس ندادن اموال این هیات توسط مدیران قبلی را تایید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی؛ احمدرضا براتی برای اینکه از کلمات صریح در مورد این موضوع جنجالی استفاده نکند، گفت: من اسم این مساله را بلاتکلیفی می گذارم و ابتدا شخصا این موضوع و بازگشت اموال را پیگیری کردم که متاسفانه نتیجه نداد.

پس از آن ناچار شدم گزارش کتبی برای فدراسیون فوتبال ارسال کنم که توسط آقای تاج رییس فدراسیون که رییس مجمع هیات های استانی است، رسیدگی شود.

براتی به جزییات اموال و مدارک اشاره نکرد اما گویا چندین دستگاه لپ تاب و کولر و حتی خودروی هیات فوتبال استان تهران هنوز به این تشکیلات مسترد نشده است.

شیرازی رییس قبلی هیات فوتبال پایتخت که حدود 15 سال این سمت را قبضه کرده بود، و حتی فرزند و سایر اقدامش را در مناصب فوتبال تهران به کار گرفته بود، چندماه قبل با پرونده تخلفات از ریاست کنار گذاشته شد ولی گفته می شد حتی تصاویر دوربین های مداربسته هیات فوتبال نیز در لپ تاب پسر جنجالی و خوش تیپ شیرازی نگهداری می شد و هیچکس به آن دسترسی ندارد! حجم تخلفات و حتی فساد در فوتبال تهران بسیار وسیع و شوکه کننده ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیر قبلی فوتبال تهران، ماشین و لپ تاب را پس نداد!

مدیر قبلی فوتبال تهران، ماشین و لپ تاب را پس نداد!