مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مرداد 1402 ساعت 08:302023-07-25فرهنگي

یکتا ناصر: از نقدهای احتمالی ناراحت نمی شوم


یکتا ناصر که این روزها با بازی در نمایش «نویسنده مرده است»، روی صحنه می رود، می گوید که بزرگ ترین برگ برنده اش در بازیگری، تمرکز بالای اوست.

- یکتا ناصر که این روزها با بازی در نمایش نویسنده مرده است ، روی صحنه می رود، می گوید که بزرگ ترین برگ برنده اش در بازیگری، تمرکز بالای اوست.

این بازیگر در گفتگو با ایسنا از تجربه بازی اش در این نمایش گفت و تاکید کرد که از نقدهای احتمالی ناراحت نمی شود.

ناصر که آخرین بار سال 94 در نمایش ترور به کارگردانی حمیدرضا نعیمی روی صحنه رفته، درباره فاصله زیاد بین کارهایش در تئاتر گفت: بعد از بازی در نمایش ترور ، دخترم به دنیا آمد که طبیعتا در آن مقطع، تنظیم زمان برای حضور در تمرین تئاتر کار بسیار سختی بود به خصوص که در انجام کارهایم به شدت مقید و مسئولیت پذیرم و می دانم آماده سازی یک نمایش ممکن است مدت زمانی طولانی ادامه پیدا کند و بازیگر در این پروسه، باید بدون هیچ عذر و بهانه ای و با تمام انرژی حضور داشته باشد.

او با اشاره به رکود تئاتر در دوران کرونا ادامه داد: یک دوره طولانی هم که درگیر کرونا بودیم و البته در تمام این مدت خیلی دوست داشتم فرصتی برای بازی روی صحنه پیدا کنم.

از آنجاکه بازیگر حرفه ای تئاتر نیستم و بازی در یک اثر نمایشی برایم یک کار حرفه ای به معنای کسب درآمد قلمداد نمی شود، بنابرای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یکتا ناصر: از نقدهای احتمالی ناراحت نمی شوم

یکتا ناصر: از نقدهای احتمالی ناراحت نمی شوم