مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 مرداد 1402 ساعت 10:252023-07-30ورزشي

میراسماعیلی با حکم رفع تعلیق به فدراسیون جودو بازگشت+عکس


آرش میراسماعیلی رییس فدراسیون جودو، صبح امروز یک شنبه هشتم مردادماه با حکم رفع تعلیق از سوی مقامات قضایی به فدراسیون جودو بازگشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، پس از حواشی که خردادماه سال جاری برای آرش میراسماعیلی رییس وقت فدراسیون جودو رخ داد، طی حکمی از سوی سید حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان، نصرالله پریچهره به عنوان سرپرست موقت فدراسیون جودو منصوب شد و آرش میراسماعیلی به مدت کوتاهی از ریاست فدراسیون تعلیق شد تا از طریق دادگاه پیگیر رفع اتهامات وارده از سوی شاکی خصوصی شود.

این روند در کمتر از یک ماه پیگیری شد و در نهایت 28 خردادماه سال جاری، میراسماعیلی با حضور در دادگاه و ارائه مستندات خود سرانجام با حکم قاضی رفع تعلیق شد.

بر این اساس طبق دستور قضایی و نامه صادره خطاب به وزارت ورزش و جوانان از سوی دادگاه کارکنان دولت، تعلیق آرش میراسماعیلی از خدمت دولتی لغو و ادامه تعلیق وی از نظر دادگاه وجاهت قانونی نداشت.

    بر این اساس با حکم رفع تعلیق میراسماعیلی از سوی مقامات قضایی، وی صبح امروز همراه با فخیمی مدیر حراست فدراسیون جودو، محمدرضا مدنی پیشکسوت جودو و مدیر کمیته فنی فدراسیون جودو، مهدی گرایلی نایب رییس مردان، مریم بهاروند نایب رییس بانوان، هادی کردی رییس هیات جودو استان لرستان، پیمان ترکاشوند رییس هیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میراسماعیلی با حکم رفع تعلیق به فدراسیون جودو بازگشت+عکس

میراسماعیلی با حکم رفع تعلیق به فدراسیون جودو بازگشت+عکس