مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 مرداد 1402 ساعت 09:552023-08-06اقتصادي

صنایع کوچک و متوسط بخش عمده ای از اشتغال استان اردبیل را شامل می شود


مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل گفت: بخش عمده‎ای از اشتغال استان در حوزه صنایع کوچک و متوسط است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل؛ به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل، هاشم علایی ضمن تبریک فرا رسیدن هفته ملی حمایت از صنایع کوچک بر تلاشگران و کارآفرینان عرصه تولید، با اشاره به اینکه بخش عمده‎ای از اشتغال استان در حوزه صنایع کوچک و متوسط است، اظهار کرد: صنایع کوچک به دلیل سرمایه گذاری های پایین و درآمدزایی بالا، به عنوان موتور محرکه اقتصاد کشور تلقی شده و نقشی مهم در رونق تولید و افزایش اشتغال دارند.

وی افزود: همزمان با فرا رسیدن هفته حمایت از صنایع کوچک، برنامه های متنوعی برای گرامیداشت این هفته ملی تدوین و برنامه ریزی شده است تا از زحمات و تلاش های کارآفرینان و صنعتگران تقدیر و قدردانی شود.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل بیان کرد: با تشکیل کمیته برگزاری هفته ملی حمایت از صنایع کوچک، تلاش خواهد شد تا برنامه های گرامیداشت این هفته همزمان با سرتاسر کشور، در استان اردبیل نیز به بهترین نحو ممکن اجرایی شود.

وی ادامه داد: دیدار با امام جمعه اردبیل، بازدید از واحدهای تولیدی، معرفی و تجلیل از کارآفرینان برتر، برگزاری نشست صمیمی با صنعتگران، حضور در گلزار شهداء و ادای احترام به مقام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صنایع کوچک و متوسط بخش عمده ای از اشتغال استان اردبیل را شامل می شود

صنایع کوچک و متوسط بخش عمده ای از اشتغال استان اردبیل را شامل می شود