مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مرداد 1402 ساعت 14:362023-08-12حوادث

کلاهبردارانی که با ترفند رسیدسازی جعلی، کلاه 20 ایرانی را برداشتند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، شاهپور کرمی پور سرپرست دادسرای عمومی  و انقلاب استان کرمانشاه امروز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: طی روزهای اخیر باند 6 نفره کلاهبرداری احشام که ساکن یکی از استان های همجوار هستند، در کرمانشاه دستگیر شدند.

   وی افزود: طی تحقیقات صورت گرفته از اعضای این باند، مشخص شد تاکنون 60 میلیارد ریال کلاهبرداری خرید احشام از جامعه هدف خود یعنی عشایر، دامداران و روستاییان داشته اند.

  سرپرست دادسرای کرمانشاه در خصوص نحوه انجام کلاهبردای این باند هم، گفت: این باند پس از اینکه با فروشندگان دام به  توافق می رسیدند، با ارسال رسیدساز جعلی از طریق فضای مجازی برای فروشندگان ادعا می کردند که پول  را به حساب آن ها واریز کرده اند.

  وی یادآورشد: آن ها پس از فریب فروشندگان دام، با یک پوشش متفاوت و اجاره وانت بار از طریق سایت دیوار، اقدام به انتقال دام ها به استان خود می کردند.

  کرمی پور با بیان اینکه پرونده این باند تاکنون 20 نفر شاکی داشته، افزود: چهار نفر از این شکات از استان کرمانشاه و مابقی آن ها از نقاط مختلفی از سراسر کشور هستند.

  وی اضافه کرد: این باند 6 نفره بوده که چهار نفر از  آن ها اکنون در بازداشت به سر می برند و دو نفر از آن ها که نقش کمرنگی در سرقت ها داشته اند، ضمن رد مظالم با گرو گذاشتن وثیقه های سن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاهبردارانی که با ترفند رسیدسازی جعلی، کلاه 20 ایرانی را برداشتند

کلاهبردارانی که با ترفند رسیدسازی جعلی، کلاه 20 ایرانی را برداشتند