مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 08:452023-08-21پزشكي

پزشک شیرازی برای اولین بار در جهان موفق به درمان یک بیماری نادر شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، نازایی امروزه یکی از معضلاتی است که افراد زیادی با آن دست و پنجه نرم می کنند و به واسطه آن نمی توانند طعم شیرین مادر شدن را بچشند.

روش های درمانی متعددی نیز وجود دارد تا راه چاره ای برای حل این مشکل باشد و کم و بیش راهگشا است.

در این میان پزشکان و متخصصان زیادی وجود دارند که در این عرصه تلاش های بسیاری می کنند تا بتوانند مشکلات زیادی را در زمینه نازایی و مشکلات زنان برطرف کنند.

یکی از این افراد برجسته که با نوآوری و تلاش و تحقیق های بسیار موفق به انجام روش های نوینی برای حل برخی از این مشکلات شده و بعضی از آنها را به صورت موفقیت آمیز برای اولین بار در جهان در شهر شیراز انجام داده است، دکتر سعید البرزی، استاد تمام دانشگاه علوم پزشکی شیراز و عضو هیئت رییسه لاپاراسکوپی زنان ایران است.

دکتر خود را معرفی کرد و گفت: دکتر سعید البرزی متولد 1335هستم، در تهران به دنیا آمدم و در شیراز بزرگ شدم، در حال حاضر استاد تمام دانشگاه علوم پزشکی شیراز، مدیر گروه زنان و عضو هیئت رییسه انجمن لاپاراسکوپی زنان ایران هستم و دو فلوشیپ ناباروری و لاپاراسکوپی زنان و اندومتریوز را دارم.

  تحصیل در دانشگاه امپریال کالج لندن او از مدارک و سوابق تحصیلی اش صحبت کرد و گفت: پزشکی عمومی و تخصص را دانشگاه علوم پزشکی شیراز گذراند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پزشک شیرازی برای اولین بار در جهان موفق به درمان یک بیماری نادر شد

پزشک شیرازی برای اولین بار در جهان موفق به درمان یک بیماری نادر شد