مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 11:102023-08-22پزشكي

اعتبار افزایش ظرفیت پذیرش دانشجو در رشته های علوم پزشکی تامین شود


بیانیه پنجمین نشست معاونین آموزشی دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی کشور منتشر شد و بر موضوع تامین اعتبارات لازم برای افزایش ظرفیت پذیرش دانشجو در رشته های علوم پزشکی تاکید شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت بهداشت، در بیانیه پنجمین نشست معاونین آموزشی دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی کشور با تاکید بر نقش بی بدیل دانشگاه های علوم پزشکی در تربیت نیروی انسانی متعهد و متخصص حوزه سلامت و به منظور ایفای موفق وظایف محول شده به دانشگاه ها در حوزه آموزشی آمده است: 1.

برنامه جامع عدالت، تعالی و بهره وری در آموزش علوم پزشکی محور فعالیتها و برنامه های معاونت آموزشی قرار دارد و بر ارتقای اجرای آن تاکید می شود.

2.

هرگونه افزایش ظرفیت پذیرش دانشجو در رشته های علوم پزشکی با توجه به عجین بودن دانش و مهارت در علوم پزشکی و ضرورت حفظ کیفیت آموزش علوم پزشکی کشور که در منطقه سرآمد است، مستلزم ایجاد زیرساخت های آموزشی و بالینی است.

در عین تاکید بر استفاده از همه ظرفیت های دانشگاه ها برای تربیت نیروی انسانی حوزه سلامت برای تحقق برنامه های توسعه پایدار کشور، معاونین آموزشی خواستار حمایت همه جانبه از سوی مجلس شورای اسلامی، سازمان برنامه و بودجه برای تخصیص اعتبارات متناسب و سازمان امور اداری و استخدامی برای صدور مجوزهای استخدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتبار افزایش ظرفیت پذیرش دانشجو در رشته های علوم پزشکی تامین شود

اعتبار افزایش ظرفیت پذیرش دانشجو در رشته های علوم پزشکی تامین شود