مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مرداد 1402 ساعت 14:352023-08-12اقتصادي

توسعه صنعت گردشگری ثروت پاک برای جوامع است/ توسعه استان در سایه آرامش


فرماندار شهرستان سرعین ضمن اشاره به اینکه توسعه گردشگری برای کشور ثروت پاکی به همراه دارد، افزود: توسعه استان در سایه آرامش و دوری از تنش میسر خواهد بود.

- ایسنا/اردبیل فرماندار شهرستان سرعین ضمن اشاره به اینکه توسعه گردشگری برای کشور ثروت پاکی به همراه دارد، افزود: توسعه استان در سایه آرامش و دوری از تنش میسر خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، باقر باقرزاده در مراسم افتتاح روزشمار پروژه پل معلق ورگه سران سرعین با اعلام اینکه توسعه صنعت گردشگری جزو ثروت های پاک جوامع بوده و لازمه آن توسعه زیرساختها است، افزود: شهرستان سرعین اولین شهرستان در کشور است که به کابل برق خودگردان مجهز شده است.

وی با اشاره به اینکه به جهت تورستی بودن سرعین برق پایدار در این شهرستان دایر است، اضافه کرد: از جهت تأمین آب در سرعین مشکلی نداریم.

باقرزاده ادامه داد: شهرستان سرعین بعنوان پایلوت طرح هادی روستایی در سطح کشور قرار گرفته است و همچنین بدنبال جذب گردشگر برای رشد صنعت توریسم در این شهرستان هستیم.

فرماندار شهرستان سرعین با اذعان براینکه جو آرام و خالی از تنش و دوری از ارزش گذاری، توسعه استان را بدنبال خواهد داشت، بیان کرد: روزشمار پروژه پل معلق ورگه سران سرعین آغاز و در ظرف 121 روز به اتمام خواهد رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه صنعت گردشگری ثروت پاک برای جوامع است/ توسعه استان در سایه آرامش

توسعه صنعت گردشگری ثروت پاک برای جوامع است/ توسعه استان در سایه آرامش