مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 23:402023-08-21سياسي

زائران اربعین «کاروان رهسپاران عصر ظهور» راهی عتبات عالیات شدند


کاروان زائران اربعین با عنوان «رهسپاران عصر ظهور» برای حضور در راهپیمایی اربعین حرکت خود را از حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) آغاز کرد.

- ری- کاروان زائران اربعین با عنوان رهسپاران عصر ظهور برای حضور در راهپیمایی اربعین حرکت خود را از حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) آغاز کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، بامداد یکشنبه کاروان رهسپاران عصر ظهور به همت ستاد توانمند سازی محلات کمتر برخوردار با حرکت از مصلای حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) راهی عتبات عالیات شد.

بر اساس این گزارش در این مراسم علی آقا محمدی رییس ستاد توانمند سازی محلات کمتر برخوردار ضمن اشاره به ارزشمند بودن و توفیق سفر اربعین، لازمه این مسیر را ایثار، فداکاری، درک مصائب امام شهیدان و حس همدوستی عنوان کرد.

وی همچنین گفت: به طور حتم این سفر و مسیر با خود، سختی ها و شیرینی های منحصر به فردی دارد که فراموش ناشدنی است.

آقا محمدی، با اشاره به اینکه جوانان 2020 محله کشور در این همایش بزرگ حضور دارند گفت: حضور و تجلی این زائران در سال گذشته با خود برکاتی به همراه داشت که امسال بیش از 15 هزار نفر خواستار حضور در این مسیر مقدس شدند.

رییس ستاد توانمند سازی محلات کمتر برخوردار کشور عنوان داشت: باید از این فرصت در خونخواهی امام حسین (ع) و تحقق اهداف ایشان استفاده و در این مسیر حرکت و خودمان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زائران اربعین «کاروان رهسپاران عصر ظهور» راهی عتبات عالیات شدند

زائران اربعین «کاروان رهسپاران عصر ظهور» راهی عتبات عالیات شدند