مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 مرداد 1402 ساعت 15:402023-08-01بين الملل

کمبود شدید امکانات اطفای حریق در شهرستان ممسنی


فرماندار شهرستان ممسنی با تاکید بر ضرورت استفاده از امکانات جدید در اطفای حریق گفت: با ابزار سنتی نمی توان با بحران آتش سوزی در اراضی ملی مقابله کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ممسنی، عبدالکریم انصاری در این جلسه با بیان اینکه پیشگیری از وقوع حریق در عرصه های منابع طبیعی نیازمند دستور العمل و مدیریت جامع در این حوزه است، گفت: متاسفانه با ابزار سنتی نمی توان در مواقع آتش سوزی با این بحران بزرگ مقابله کرد.

وی با اشاره به کمبود شدید امکانات اطفای حریق در این شهرستان اظهار داشت: متاسفانه نتوانسته ایم در زمینه تامین تجهیزات و امکانات و نیز حل مشکلات وابسته اقدامات اثرگذاری داشته باشیم.

فرماندار شهرستان ممسنی دشواری دسترسی به کانون های آتش سوزی و نبود بالگردهای اختصاصی اطفای حریق در اراضی جنگلی و مرتعی افزود: کمبود نیروی انسانی آموزش دیده، تجهیزات و امکانات مناسب و به روز برای پایش، پیش‏ بینی، پیشگیری، اعلام و اطفای آتش‏ سوزی ریشه در کمبود منابع مالی برای تجهیز و ترمیم این تجهیزات دارد.

میثم علمداری، مسئول واحد قضایی معاونت پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان فارس نیز در این جلسه آتش سوزی عرصه های جنگلی و مرتعی را چالشی بزرگ برای منابع طبیعی برشمرد و گفت: با برنامه ریزی اساسی ضمن پیشگیری، کنترل و کاهش حریق در این عرصه ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبود شدید امکانات اطفای حریق در شهرستان ممسنی

کمبود شدید امکانات اطفای حریق در شهرستان ممسنی