مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1402 ساعت 18:352023-08-19بين الملل

منابع عراقی: الحشد الشعبی با دقت تحرکات مشکوک آمریکا را تحت نظر دارد


آمریکا اخیرا دست به تحرکات مشکوکی به خصوص در مناطق مرزی با سوریه زده است، اما نیروهای عراقی با دقت این تحرکات را رصد می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، تحرکات نیروهای نظامی آمریکا در عراق، به ویژه در مناطق مرزی با سوریه، چند روزی است که توجه محافل عراقی را جلب کرده است و بسیاری از کاربران در شبکه های اجتماعی تصاویر و ویدئوهایی از اینگونه تحرکات را منتشر کرده اند.

در این میان منابع عراقی می گویند که الحشد الشعبی و دیگر نیروهای امنیتی این کشور با دقت این تحرکات را زیر نظر دارند تا مانع هرگونه اقدام مشکوک در راستای بر هم زدن امنیت مرزها شوند.

به نوشته وبگاه خبری المعلومه، عمده بیم عراقی ها ازین تحرکات به احتمال توطئه و نا امن سازی و گسیل تروریست های مستقر در سوریه به داخل عراق باز می گردد و به خصوص اینکه طی یک ماه اخیر میزان فعالیت عناصر داعش در شرق سوریه افزایش محسوسی داشته است.

اما در این راستا محمد الصیهود نماینده پارلمان عراق و عضو ائتلاف دولت قانون   (به رهبری نوری المالکی) معتقد است که تحرکات آمریکا چیزی جز مانور قدرت نیست و واشنگتن تلاش دارد با حضور نظامی در مناطق مرزی مدعی تسلط بر منطقه شود.

او گفت که آمریکا تمامی برگ های بازی خود را در منطقه، به خصوص پس از توافق جمهوری اسلامی ایران و عربستان سعودی از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منابع عراقی: الحشد الشعبی با دقت تحرکات مشکوک آمریکا را تحت نظر دارد

منابع عراقی: الحشد الشعبی با دقت تحرکات مشکوک آمریکا را تحت نظر دارد