مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 مرداد 1402 ساعت 19:052023-08-10سياسي

آیین اختتامیه دومین رویداد سواد رسانه ای کشور برگزار شد


آیین اختتامیه دومین رویداد سواد رسانه ای کشور به میزبانی شهرستان قدس با حضور فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء علیه السلام، رییس قرارگاه فضای مجازی بسیج، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرقدس، آیین اختتامیه دومین رویداد سواد رسانه ای کشور به میزبانی شهرستان قدس با حضور فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء علیه السلام، رییس قرارگاه فضای مجازی بسیج، جمعی از مسؤولان کشوری، لشگری و خانواده معظم شهداء دفاع مقدس، مدافع حرم و امنیت در سالن فرهنگ و هنر باغ ملی عصر امروز برگزار شد.

سردار احمد ذوالقدر، فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء(ع) در این مراسم اظهار کرد: یقین دارم که با این جمع و برنامه و محتوای غنی که از وحدت ملی و دینی داریم، تهاجم دشمن در حوزه فضای مجازی که برای تفرقه بین افراد، اقوام، ملل و زبان ها به عنوان یک آرزو برای خود دیده، به ثمر نخواهد رسید.

وی با بیان اینکه باید از فناوری و برتری های رسانه که برای رشد و فهم بشر فراهم است در راستای حقیقی استفاده کنیم، گفت: در دوره های مختلف نیز دانش بشری برای تعالی بوده است و باید از آن خوب استفاده کرد.

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء(ع) ادامه داد: اجتماع و اراده جوانان که اکنون شاهدش هستیم به عنوان عاملی برای وحدت و انسجام کشور موثر خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیین اختتامیه دومین رویداد سواد رسانه ای کشور برگزار شد

آیین اختتامیه دومین رویداد سواد رسانه ای کشور برگزار شد