مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 مرداد 1402 ساعت 14:002023-08-17پزشكي

اصلاح ایرادات باعث تأخیر در بهره برداری پروژه بیمارستان ولیعصر اراک شد


رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک در خصوص روند پیشرفت پروژه بیمارستان ولیعصر اراک گفت: این پروژه در مسیر ساخت مشکلاتی و ایراداتی که داشت که بخشی از اعتبارات، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، علیرضا امانی امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: راه اندازی سی تی آنژیوگرافی در اراک در هفته دولت به طور رسمی در اختیار مراجعین قرار خواهد گرفت که اتفاق مثبت و کار بزرگی است که در استان انجام می شود.

وی افزود: این دستگاه با تکنولوژی بالا برای نخستین بار راه اندازی خواهد شد، تشخیص زودرس و جلوگیری  از مرگ و میر ناشی از مشکلات قلبی مهم ترین آثار راه اندازی این بخش است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک ادامه داد: در هفته دولت دو پروژه در خمین، پنج طرح در ساوه، 4 پروژه در اراک، دو طرح در زرندیه، پنج طرح در دلیجان، یک پروژه در خنداب، چهار طرح در کمیجان، سه پروژه در فراهان و دو طرح در تفرش در حوزه درمان و بهداشت با اعتباری بالغ بر 225 میلیارد تومان افتتاح خواهد شد.

امانی با اشاره به اقدامات دانشگاه علوم پزشکی در خصوص جوانی جمعیت گفت: بحث جوانی جمعیت یک مبحث ملی است که بسیاری از دستگاه ها در آن دخیل هستند؛ در استان نیز دانشگاه علوم پزشکی در ارزیابی سال گذشته رتبه خوبی کسب کرده بود؛ یکی از موضوعاتی که به طور جد پیگیری می شود همین مسئله است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصلاح ایرادات باعث تأخیر در بهره برداری پروژه بیمارستان ولیعصر اراک شد

اصلاح ایرادات باعث تأخیر در بهره برداری پروژه بیمارستان ولیعصر اراک شد