مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 مرداد 1402 ساعت 08:302023-08-07بين الملل

یورش نیروهای اشغالگر به جنین و درگیری مسلحانه با مبارزان مقاومت


امروز دوشنبه خودروهای نظامی نیروهای اشغالگر رژیم صهیونیستی از چند محور به استان جنین در کرانه باختری اشغالی یورش بردند و خانه تعدادی از شهروندان را محاصره و مرد جوانی را دستگیر کردند که منجر به وقوع درگیری مسلحانه با رزمندگان مقاومت شد.

- امروز دوشنبه خودروهای نظامی نیروهای اشغالگر رژیم صهیونیستی از چند محور به استان جنین در کرانه باختری اشغالی یورش بردند و خانه تعدادی از شهروندان را محاصره و مرد جوانی را دستگیر کردند که منجر به وقوع درگیری مسلحانه با رزمندگان مقاومت شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری فلسطین الیوم، به گفته منابع محلی، بیش از 20 خودروی نظامی رژیم صهیونستی به محله المراح در جنین یورش بردند و خانه ای را محاصره کردند که منجر به درگیری مسلحانه با مبارزان مقاومت گردان های القدس - تیپ جنین، شاخه نظامی جهاد اسلامی فلسطین شد.

به گفته این منابع، ارتش اشغالگر خانه ای را در محله المراح محاصره کرد و تک تیراندازان آن از پشت بام خانه های مجاور بالا رفتند.

ارتش اشغالگر به منازل تعدادی از شهروندان یورش برد و یک فرد جوان را دستگیر کرد؛ اما تلفاتی در بین شهروندان گزارش نشده است.

این منابع اشاره کردند که نیروهای اشغالگر جوانی به نام محمد سمیر خمایسه را ​​پس از محاصره خانه اش در جریان یورش به شهر جنین دستگیر کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یورش نیروهای اشغالگر به جنین و درگیری مسلحانه با مبارزان مقاومت

یورش نیروهای اشغالگر به جنین و درگیری مسلحانه با مبارزان مقاومت