مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مرداد 1402 ساعت 12:302023-08-12سياسي

جریان های سیاسی فعالانه وارد عرصه انتخابات شوند


رییس ستاد انتخابات استان با تاکید بر اینکه ایجاد فضای مفاهمه در جامعه موجب عزت و افتخار ملی می شود، از جریان های سیاسی استان خواست فعالانه وارد عرصه انتخابات شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، مرتضی ولی پوری، معاون سیاسی، امنیتی و انتظامی استانداری البرز، در نشست هم اندیشی کمیته سیاسی ستاد انتخابات با جمعی از فعالان سیاسی و احزاب مجوزدار شعب و دفاتر فرعی استان که با هدف بحث و تبادل نظر پیرامون مشارکت افزایی عمومی در انتخابات در سالن شهدای البرز استانداری برگزار شد، گفت: نقش و جایگاه احزاب در افزایش مشارکت مردم در پای صندوق های رای و ایجاد و تقویت فضای مفاهمه و گفتگوی جریان های سیاسی که نتیجه آن دستیابی به عزت و افتخار ملی است، بسیار حائز اهمیت است که باید بیش از پیش به آن پرداخته شود.

وی با اشاره به تاثیرات مثبت اینگونه نشست ها، بیان کرد: در هر مقام و منصبی که هستیم در برابر خدا مسئولیم و باید در خدمت به مردم و نظام از هیچ تلاشی دریغ نکنیم.

احزاب و گروه های سیاسی که در قالب سیاست های نظام مجوز فعالیت دریافت کرده اند باید در چارچوب اساسنامه و مرامنامه خود عمل نمایند.

اساساً فلسفه وجودی حزب همین است که باید تبادل نظر داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جریان های سیاسی فعالانه وارد عرصه انتخابات شوند

جریان های سیاسی فعالانه وارد عرصه انتخابات شوند