مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 مرداد 1402 ساعت 11:402023-08-06اجتماعي

واگذاری 73 فرزندخوانده به خانواده های البرزی


سال گذشته 73 کودک به عنوان فرزندخوانده واگذار شدند که 12 نفر از آنها دچار معلولیت بودند.

- ایسنا/البرز معاون اجتماعی بهزیستی البرز گفت: سال گذشته 73 کودک به عنوان فرزندخوانده واگذار شدند که 12 نفر از آنها دچار معلولیت بودند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، افشین میرمحمدی با اشاره به حمایت بهزیستی از کودکان و نوجوانانی که فاقد والدین هستند یا والدین آنها به دلایل مختلف توانایی نگهداری از آنها را ندارند، اظهار کرد: این کودکان توسط یکی از خانواده های نسبی و سببی نگهداری می شوند که تعداد آنها 504 نفر است.

وی ادامه داد: بهزیستی ماهیانه به حساب خویشاوندی که از این کودکان نگهداری می کنند مبلغی واریز می کند تا به نوعی کمک هزینه ای برای تامین مخارج آنها باشد.

وی با بیان اینکه یکی دیگر از اقدامات بهزیستی واگذاری کودکان و نوزادان بی سرپرست به خانواده های متقاضی است، توضیح داد: سال گذشته 73 کودک به عنوان فرزندخوانده واگذار شدند که 12 نفر از آنها دچار معلولیت بودند.

این مسئول تصریح کرد: امسال 811 خانواده پشت نوبت فرزندپذیری هستند که طی چند ماه گذشته 26 خانواده موفق به پذیرش فرزند شده اند.

میرمحمدی با اشاره به حمایت بهزیستی از زنان سرپرست خانوار بیان کرد: در حال حاضر بیش از 3 هزار و 60 زن سرپرست خانوار به همراه خانواده تحت پوشش این نهاد قرار دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واگذاری 73 فرزندخوانده به خانواده های البرزی

واگذاری 73 فرزندخوانده به خانواده های البرزی