مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 مرداد 1402 ساعت 12:052023-08-07اجتماعي

نظام پزشکی از مسئولیت بی خطرسازی پسماندهای عفونی شانه خالی کرد


رییس اداره حفاظت محیط زیست اهواز گفت: سازمان نظام پزشکی از زیر کار بی خطرسازی پسماندهای عفونی شانه خالی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، علی بنی عگبه رییس اداره حفاظت محیط زیست اهواز امروز در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به وضعیت پسماندهای عفونی در اهواز اظهار کرد: بیمارستان های اهواز به اتوکلاو مجهز هستند و کار بی خطرسازی پسماندهای عفونی انجام می شود اما مشکل ما در بحث مراکز درمانی خرد مانند مطب ها و درمانگاه ها است.

وی افزود: از چهار سال پیش به صورت جدی در این خصوص اقدام کردیم و کار بی خطرسازی پسماندهای عفونی این مراکز به سازمان پسماند شهرداری اهواز سپرده شد اما به دلایل مختلف از جمله مشکلات سازمان پسماند یا آن هایی که پول نمی دادند و می خواستند با 100 هزار تومان این کار برای آن ها انجام شود، این مشکل ادامه پیدا کرد بنابراین پسماندها به صورت جسته گریخته از سطح شهر جمع آوری و به سایت صفیره منتقل می شدند.

رییس اداره حفاظت محیط زیست اهواز گفت: کارگروه مدیریت پسماند خوزستان در سال 1400 تصویب کرد که این پسماندها به عنوان پسماندهای ویژه تلقی می شوند و مدیریت این پسماندها با تولیدکننده خواهد بود.

بنی عگبه بیان کرد: با این استدلال که یک پزشک روزانه نیم تا یک کیلوگرم پسماند عفونی تولید می کند، یک پزشک برای تامین دستگاه بی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظام پزشکی از مسئولیت بی خطرسازی پسماندهای عفونی شانه خالی کرد

نظام پزشکی از مسئولیت بی خطرسازی پسماندهای عفونی شانه خالی کرد