مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 مرداد 1402 ساعت 19:502023-07-29سياسي

عشایر استان فارس ظرفیتی مناسب برای تولید آثار فاخر در رسانه ملی


مدیرکل صداوسیمای فارس در نشست با اعضای ستاد سوگواره ملی شعر عاشورایی اقوام و عشایر گفت: اقوام و عشایر در استان فارس ظرفیت اجتماعی، سیاسی، مدنی و امنیتی مناسبی برای تولید آثار فاخر در رسانه ملی هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، احمد پهلوانیان افزود: همگرایی و وحدت اقوام و عشایر ضامن امنیت نرم در کنار امنیت سخت است و ما در استان فارس با نشان دادن این رنگین کمان می توانیم امنیت، وحدت و پیکره واحد اعتقادی و سیاسی نظام را نشان دهیم.

مدیرکل صداوسیمای فارس افزود: این سوگواره بنام اباعبدالله است و همانطور که امام حسین علیه السلام محور وحدت همه آزادگان جهان است در این سوگواره هم شعرای اهل سنت در کنار اهل تشیع همه با هم در کنار یکدیگر سوگوار و عزاداری سالار شهیدان اند.

وی اضافه کرد: این سوگواره در ساختار شعر است و شعر قالبی ماندگار و گیراست و مردم ایران با شعر ارتباط حسی خوبی دارند و استان فارس دیار حافظ و سعدی است و شعر خیز و شعر پرور است.

  مدیرکل صداوسیمای فارس تاکید کرد: برگزاری سوگواره عاشورایی اقوام و عشایر در حوزه تعظیم شعائر، حرکت ادبی بزرگ، ظریف اندیشانه و قابل تحسین است و صداوسیمای فارس در قبل، حین و بعد از برگزاری این سوگواره پای کار خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عشایر استان فارس ظرفیتی مناسب برای تولید آثار فاخر در رسانه ملی

عشایر استان فارس ظرفیتی مناسب برای تولید آثار فاخر در رسانه ملی