مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 مرداد 1402 ساعت 14:512023-08-18سياسي

امام جمعه شهرکرد: مسئولان با رفع مشکلات مردم امیدآفرینی کنند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه شهرکرد گفت: مسئولان، متولیان فرهنگ و  صاحبان رسانه باید بدانند که مردم کشور نیازمند امید واقعی هستند و این نیز با اخلاص، کار جهادی و سالم و پاسخگویی به مشکلات مردم ایجاد می شود.

امام جمعه شهرکرد ادامه داد: برپایی و گسترش همین میزهای خدمت در مصلی های نماز جمعه نمود عینی امیدآفرینی مسئولان است.

وی در ادامه با اشاره به روز 28 مردادماه و سالگرد ننگین کودتای آمریکایی ها در ایران، افزود: آمریکایی ها می خواستند از این کودتاها بعد از پیروزی انقلاب نیز انجام دهند اما سپاه انقلاب اسلامی با کمک بسیج و مردم مانع این کار شد.

نکونام اضافه کرد: یکی از ابزارهای مهم بازدارندگی و جلوگیری از حملات نظامی و کودتاها همین صنعت دفاعی ما است که به فضل الهی امروز صنعت دفاعی کشور در یک جایگاه بالایی قرار دارد و فکر حمله نظامی را از دشمن گرفته است.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در جمع فرماندهان سپاه انقلاب اسلامی، عنوان کرد: علت همه دشمنی های غرب با جمهوری اسلامی حاکمیت سیاسی اسلام است.

امام جمعه شهرکرد گفت: حاکمیت سیاسی یک جریان مقاومت در منطقه ایجاد کرده که روزبه روز در حال قوی شدن است و دشمن نمی تواند این را تحمل کند از این رو با انقلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه شهرکرد: مسئولان با رفع مشکلات مردم امیدآفرینی کنند

امام جمعه شهرکرد: مسئولان با رفع مشکلات مردم امیدآفرینی کنند