مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 مرداد 1402 ساعت 09:552023-08-01فرهنگي

ترجمه دو نمایشنامه منتشر شد/«مرگ میرهولد» در کتابفروشی ها


کتاب های «مرگ میرهولد» نوشته مارک جکسون با ترجمه امیر هایل مقدم و «مناسب و گلوریا» نوشته براندن جیکوب -جنکینز با ترجمه امیرحسین بیات توسط نشر نیماژ منتشر و راهی بازار نشر شدند.

- کتاب های مرگ میرهولد نوشته مارک جکسون با ترجمه امیر هایل مقدم و مناسب و گلوریا نوشته براندن جیکوب -جنکینز با ترجمه امیرحسین بیات توسط نشر نیماژ منتشر و راهی بازار نشر شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، کتاب های مرگ میرهولد با ترجمه امیر هایل مقدم نوشته مارک جکسون و مناسب و گلوریا نوشته براندن جیکوب -جنکینز با ترجمه امیرحسین بیات به تازگی توسط نشر نیماژ منتشر و روانه بازار نشر شده اند.

نمایشنامه مرگ میرهولد با عنوان فرعی تراژدی با لبخندی بر لب ها در سه پرده (به تفکیک وقایع تاریخی دوران خفقان حاکم حزب کمونیست شوروی سابق پس از انقلاب اکتبر 1917 و خلع قدرت از خاندان تزار) و با نقش آفرینی چهره های شناخته شده تاریخ تئاتر قرن بیست ویکم روسیه و جهان، تابلویی نفیس از رویدادهای تأثیرگذار بر تئاتر مدرن محسوب می شود.

مرگ میرهولد ، اثر مارک جکسون، نویسنده، کارگردان، بازیگر، تهیه کننده و مربی تئاتر، رقص و پرفورمنس، متولد ایالات متحده آمریکا و بنیانگذار کمپانی Art Street Theater در سان فرانسیسکو که آثار متعددش علاوه بر سراسر آمریکا، در ژاپن، بریتانیا و آلمان نیز اجرا شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترجمه دو نمایشنامه منتشر شد/«مرگ میرهولد» در کتابفروشی ها

ترجمه دو نمایشنامه منتشر شد/«مرگ میرهولد» در کتابفروشی ها